Sunday, May 9, 2010

Ma tean, ma tean, olen kolepaha..

Viimased kuu, poolteist on olnud hullumeelsed. Peale eelmist sissekannet on ka palju toimunud. Märtsis oli mul suht palju koolitööd ja praktika ka veel täiskohaga. See oli suht raske. Ja siis peale 2 nädalat praktikat tulid juba mu vanemad siia külla. Saime nendega vahvasti aega veeta ja palju asju näha. Käisime Maastrichtis ringi, siin Leuvenis, siis veel Limburgis ka, ja mu vanemad käisid isekeski Amsterdamis ja Keukenhofis. Ja siis muidugi tuli ka minu sünnipäev, üks põhjus miks vanemad just aprillis siiapoole tulid (noh, ja muidugi sest meil siin lilled õitsesid juba). Minu sünnipäeval oli mega ilus ilm, soe väljas. Mässasime aias Roy juures natukene ja meie emmega tegime süüa. Mina tuiasin väljas lühikeste pükste ja lühikeste käistega. Ja siis õhtupoole sain esimest korda oma elus oma sünnipäeva väljas pidada. See oli vahva.
Peale minu sünnipäeva pidid mu vanemad koju tagasi lendama, aga kahjuks-või õnneks hakkasi just paar päeva enne see vulkaan Islandil purskama. Niiet nende lend lükati edasi. Mina aga tegin endale koolist ühe vaba päeva, et natukene veel oma vanematega koos olla. Siiski teisipäeva hommikul pidin ma Leuvenisse tagasi tulema, ja vanemad Gronsveldi jätma. Aga Roy hoolitses nende eest hästi. Nad nägid veel palju vahvaid asju. Ja siis lõpuks reedel, peaaegu nädal hiljem said nad ka koju lennata.
Peale mu vanemate koju minekut hakkas mul jälle praktika peale ja hakkas juba lõpupoole veerema, niiet oli jälle palju teha. Ja juba eksamid hakkasid ka kummitama. Niiet nüüd olen siin usinalt materjale välja printinud ja natukene juba lugenud ka. Sain oma eksamiplaani ka teada, 6 eksamit 3 nädala jooksul. Aga noh, ilmselt peaksin õnnelik olema, et vähemalt 1 päev on kõigi eksamite vahel. Ja muidugi igasuguseid kooliasju on palju olnud teha. Praegu alles hakkab kohale jõudma, et mu esimene aasta siin hakkab otsa saama. Natukene on kooli veel jäänud ja siis Juunis eksamid. 23.juuni on mu viimane eksam ja siis ongi läbi! Veider, kuhu see aeg kõik kadunud on??!!
Viimane nädal on ilm siin suht külm olnud, ja see aitab natukene koolitööde tegemisel. Tänaseks oli Katerina meil aga planeerinud võrkpalli mängu, meie muidugi mõtlesime, et ilmselt on ilm jälle kaka, ja siis jääb ära. Aga täna hommikul kui üles ärkasime oli taevas sinine ja päike väljas. Kuskil 15-16 kraadi ringis küll enamus ajast aga siiski. Ja meie Royga mõtlesime et lähme ikka. Ja Katerina ja tema üks Tšehhi sõber tuli ka. Olime siis 2-2e vastu. Minul polnud halli aimugi kui hästi Roy oskab võrkpalli mängida. Tuli välja et ta on ikka selles väga hea, tema serv oli ikka killer. Nii vahva, ja me tegime hea meeskonna. Võitsime Tšehhe igaljuhul!!:D Väga vahva oli, poole ajast olime liival pikali ja irnusime naerda. Sai palju nalja ja ka palju sporti tehtud. Nüüd on selline mõnus trennijärgne rammestus peal...käed on mul punased ( ja homme ilmselt sinised) aga see oli seda väärt. Väga tore pärastlõuna. Mängisime vähemalt 2 tundi. Natukene aega tagasi läks Roy kodupoole ja mina istun siin nüüd arvuti taga. Peaks hakkama jällle midagi arukat tegema, aga praegu on väga raske. Tore nädalavahetus on seljataga!
Järgmised paar nädalat olen ma nädalavahetusel Roy juures, järgmine nädal on Roy Oma (vanaema) sünnipäev, nädal peale seda on Roy nõbu pulm. Ja siis veel nädal peale seda läheme me Royga PinkPopile, Pinki ja Prodigyt ja palju teisi vaatama. Ja siis nädal peale seda on minu esimene eksam. Bahh...
Järgmise paari nädala sisse jäävad veel minu magistritöö sissejuhatuse presentatsioon ja Hollandi keele eksam. Niiet saab olema kiire. Andke andeks kui ma palju ei kirjuta, aga eks ma ikka üritan õppimise vahepeal ka natukene rohkem siia jõuda. Et ikka teate millega ma siin tegelen!
Emban teid kõiki!

0 comments: