Thursday, October 15, 2009

Pole ühtegi head mõtet pealkirjaks...:D

Vahelduseks siis kirjutaks siia ka nats midagi. Ei saa öelda, et just väga kiire oleks olnud, aga see tohutu kogus vaba aega (mis paari nädala pärast ära kaob) paneb aja justkui seisma ja muudab laisaks...
Viimati siis pajatasin pikalt meie rannavolle matšist, üks pildike sai ka siia riputatud, et näidata kõiki asjaosalisi.
Mainisin ka Roy kaitsmist, kõigepealt siis sellest pikemalt. Teisipäeva õhtul, peale 4 tundi loenguid, asusin ma jälle rongile, kuigi olin vaid eelmine hommikupoolik Leuvenisse naasnud. Õhtul harjutas Roy veel oma presentatsiooni ja mina olin kõrge komisjon. Ta rääkis väga hästi, aga natukene pikalt. Mõtlesime koos kuidas seda lühemaks teha. Ja juba varsti oligi aeg panna asjad hommikuks valmis ja tudile minna. Hommikul ärkasime vara ja panime ilusti riidesse, Roy nägi oma uues pintsakus väga hea välja. Magistrikraadile kohane.:) Minu masterofscience nagu ma teda kutsun nüüd:). Sõitsime siis Eindhovenisse, ootasime et ruumi pääseda. Muretsesime kohvi, tee ja vee, et kosutust saaks vähe. Roy pani oma asjad valmis, mina kohendasin tema kraed ja soovisin edu. Kuulamas oli kogu lähim perekond ja mõned sõbrad. Varsti olidki juhendajad ka seal ja presentatsioon sai alata. Roy rääkis hästi, oli rahulik ja relaxed, väga mõnus. Mina vaatasin koguaeg kella, et ta saaks ikka kogu oma jutu ära rääkida. Kui ettekanne oli läbi, olid mõned küsimused publikust ja siis saadeti meid välja. Kuskil 45-50 minuti pärast tuli ka Roy välja ja varsti juba kutsuti meid kõiki sisse tagasi. Siis anti kommentaarid töö ja ettekande kohta ja hinne. Ja siis õnnitlused. Mina sain olla esimene et oma Kallile õnne soovida!!Ja tema juhendajad soovisid tervele perekonnale õnne, ja üllatus-üllatus ka mulle. See oli eriline hetk. Ja veel erilisem oli see hetk kui Marij tuli minu juurde, kallistas mind kõvasti ja ütles mulle suur aitäh et ma Royd nii palju aitasin. Pisar tuli lausa silma, kuigi ega ma ju niii palju ka ei teinud...:)
Õhtupoole oli siis perekondlik õhtusöök plaanis. See oli väga lõbus. Dion rääkis mulle palju jutte kuidas nad Royga väiksena lollusi tegid..:D
Järgmine päev seadsin mina siis sammud tagasi Leuvenisse, et õhtuks kooli jõuda. Ja reedene päev oli mul väga pingeline. Minu magistritöö esimene eelistus ei läinud läbi ja panin uue eelistuse. Ja reede päevapoole sain meili, et pean vastutavale doktoritudengile helistama. Pluss pesime veel hommikul Arjuga pesu siin. Nojah, mõeldud tehtud, helistasin siis antud numbril. Keegi võttis vastu, aga levi oli suht null. Lõpuks suutsime kuidagi kokku leppida, et ta helistab mulle tagasi. Ja siis tuli mul meelde, et mul oli linnavalitsuses kokkulepitud aeg, et oma linnaluba saada. Kokkuvõttes möödus minu intervjuu linnavalitsuse fuajees mobiiltelefoniga rääkides. Aga lõpp-tulemus on hea, antud teema on minu!!Reedel õhtupoolikul tuli juba Roy siia ja saime koos õhtust süüa.
Näd vahetusel puhkasime ja lõõgastusime täielikult. Laupa soppasime linnapeal, pühapa käisime linnapargis jalutamas ja Oude Marktil Rectoris jäätist söömas. Mmmm:P
See nädal on ka möödunud jube aeglaselt, teisipäevad on alati jooksmispäevad. Ja loengud on õhtul kuni 8-ni. See on nõme. Kolmapa ja reede enamasti täiesti vabad...
26.Okt alustan ma praktikat Ülikooli haiglas Gasthuisbergis, kunagi ammu vist mainisin seda kohta, hiiglasuur majalahmakas. Igaljuhul seal mööduvad minu hommikud (8.30-12) umbes kuukene. Eks näis kuidas asjad lähevad seal.
Homme on mul hommikul vara vaktsineerimine siin Heverlees. Ja peale seda matkan jälle oma kodinatega rongijaama ja rongiga Vise'sse, kus Roy mind juba ootab. Näd vahetusel läheme võibolla Thorn'i, white town (valge linn) nagu nemad seda kutsuvad. Peaks olema armas valge turistilinnake, kus on head pannkoogid:). Eks näis...Oleks ju vahva, siis näeks veel rohkem Hollandit kui ma juba näinud olen.
Järgmine näd vahetus on meil aga üks salaplaan. Sõita mereäärde, Antwerpenisse ja Oostendesse. Võtta üks armas hotellituba, ja veeta näd vahetus rannas. Tähistada Roy lõpetamist! Pikad jalutuskäigud liival ja romantilised õhtusöögid..Sounds good, huh?:D Ootan juba kannatamatult!
Aitab vast kah selleks korraks...
Kirjutage-joonistage mulle!;)

0 comments: