Monday, February 22, 2010

Hallo!Ik ben Jaana...

Nii, mis siis eelmise blogi sissekande järel on juhtunud...
Ahjaaa, kool hakkas jälle peale. Millega kaasnes muidugi kohe jubesuur segadus. Meie tunniplaan on jälle üks suur kaos. Vähemalt hetkel on see enam vähem paika pidanud isegi. Aga mis minu argipäeva ellu vähekenegi elevust toob on Hollandi keele tund. Muidugi esimene kord kui me tundi läksime, siis keegi ei teadnud kes me oleme ja mida me tahame, sest meie teaduskond polnud muidugi ei meid registreerimisest teavitanud ega ka keelteteaduskonda teavitanud et me tulemas oleme. Ja siis peale pool tundi igasugu sekretäride ja direktoritega vaidlemist, lasti meid klassiga ühineda. Jippii!! Ja siis me nüüd õpime Mike'i, Miladi, Bob'i ja Katerinaga Hollandi keelt koos. Juba esimestes tundides tuli välja et me kõik õpime füsioteraapiat ja sellest tuli suur elevus. Kõik grupikaaslased teavad meid kui füsioterapeute. Ja õpetajad ei lakka mainimast et neil pole kunagi üheski grupis koos nii palju füsioterapeute olnud...ja ka Kreeklasi (aga see pole nii huvitav).
Meie grupp on kuskil 20-30 inimese ringis, aga kõik ei käi koguaeg kohal. Või siis on loobunud sellest ainest või grupist peale esimesi kordi. Mulle meie grupis meeldib. Üks meie õpetajatest, kui kuulis et me kõik üksteist tunneme ja sama asja õpime, ajas meid kohe lahku. St. paigutas minu kahe hiina tüdruku vahele. Teisel nädalal istusin ma vabatahtlikult teise klassi otsa, kuna tahtsin natukene varem ära minna, et varasemale rongile jõuda. Nüüd me istume juba ka teiste inimestega koos. Meie grupis on rahvast igaltpoolt Jaapanist ja Mongooliast kuni Ameerika Ühendriikideni. See on vahva! Nimed hakkavad juba meelde jääma, ja rahvas suhtleb omavahel. Meie suhtleme vist rohkem Itaalia poisi Vincenzoga, Kreeka poisi Yiannis'ega ja täna istusin nt Itaalia tüdruku Monicaga. Eks teistega suhtleme ka ikka, aga veidi vähem. Tundides on muidu enamasti suht lõbus, aga minul on vahepeal ka igav. Olen üks nendest kes enamusest aru saab mida õpetajad räägivad ja kuna alustasime täiesti algusest, siis minu jaoks on natukene kordamist. Aga samas ma saan tugeva aluse alla lõpuks. Ja võibolla julgen rääkimagi hakata! Hehee, eks ma ikka juba räägin ka tegelt...Ja kohalikud väidavad et mul pole isegi aktsenti, lahe:)
Mis siis veel, ahjaa. Üle-eelmine nädalavahetus olin Roy juures ja täpselt sellel ajal tähistavad Hollandlased (või siis Lõuna provintsid pigem) karnevali. Kogu tausta ma teada ei saanudki, et miks ja nii... Aga igaljuhul karnevali ajal panevad Hollandlased ennast hullumeelselt riidesse, maalivad näod värviliseks ja joovad palju. Pühapäeval käisime Royga Maastrichtis karnevali paraadi vaatamas, see oli vahva. Aga väljas oli veidi külm. Siit mõned lahedamad grupid/kostüümid:
Grupp nimega Segura, nad nägid välja suht jubedad aga mängisid hästi drummi:
Kaardid olid ka lahedad:
Ja siis üks teine kohalik orkester:
Ja viimaks üks pingviinipaar:
Paraad kestis oma 2 tundi aga peale esimest tundi olid minu varbad juba jääpurikad ja Roy omad ka. Niiet me väga kaua seal ei passinud. Samas oli vahva midagi sellist, väga hollandlaslikku näha. Roy väitel mõned hollandlased hakkavad karnevaliks valmistuma juba Novembris...Hullukesed:)
Reedel käisime Royga siis lõpuks Avatari vaatamas, 3D. Ma olen vist veel siiamaani udu sees sellest ajast peale. Tahaks uuesti seda näha, et kõiki neid vahvaid detaile uuesti märgata. Ühesõnaga vist sai selgeks et mulle väga meeldis. Viimase aasta (kohe kindlasti, kui mitte paari) parim kinoelamus. Uskumatult ilus film. Mina poetasin krokodillipisaraid muidugi lõpus, nii ilus oli! Royle ka meeldis väga.
Eelmine näd vahetus käisid Cèline ja Nathan siin meil külas. Istusime minu väikeses stuudios ja sõime kooki, kõndisime kesklinnas, mängisime bowlingut ja sõime õhtul pitsat. Oli vahva päev!!
See nädal on mul suht kiire ja palju asju teha. Saan oma juhendaja ja magistritöö tudengiga kokku, pluss igast kooliasju on veel vaja teha. Neljapäeva õhtul lähen jälle Gronsveldi Roy juurde pikaks nädalavahetuseks.

Nagu Mikule meeldib viimasel ajal kirjutada (muidugi tema enda perekonnanimega)...
...Meiesaar out

2 comments:

Littlewing said...

Üle pika aja tore midagi lugeda siit :)! Hea.

Mikk said...

Selle originaalautor on seriaalikangelane Sue Collini(Kathleen Turner) kes on kogukas, nümfo ja ärihai...aga noh...vaatame sellest väikesest faktist mööda...väljend pole ju paha!