Tuesday, February 9, 2010

noniinoniinoniinoniiinoniii...

Olen jälle lainel. Ja palun väga vabandust et midagi kirjutanud pole juba kaua aega. Lihtsalt viimased kuud on olnud suht kreisid. Võibolla siis alustan kiire kokkuvõttega viimastest kuudest:
Detsember
Roy sai diplomi kätte, ja käisime Antwerpenis Rocki mängul. Leuvenist Antwerpenisse sõitsime 2 tundi (60 km) aga lõpuks olime õnnelikult kohal. Mängu küll kaotasime aga vahva oli ikka meeskonda näha.
Minu esimese semestri viimane praktika algas natukene enne jõule, 24.veebruaril olin tööl kl 16-ni. See oli ikka jama, peale praktikat siis reisisin veel Roy juurde ja siis sõime alles jõuluõhtusöögi.
Jaanuar
Minu kuu Pellenbergis oli väga raske. Iga hommik pidin oma korterikesest 7.25 välja minema et kõndida 10 min bussipeatusse, kust oli Pellenbergi 45 min sõit. Juba esimestest päevadest anti mulle ainult hollandi keelt rääkivad patsiendid ja suht tasuta tööjõu tunne oli vahepeal. Töötasime seal kl 17-ni ja siis pidime alati 17.07 bussile jooksma, sest järgmine tuli poole tunni pärast. Niiet headel õhtutel jõudsim ma koju kl 18, kui halvemini läks või bussid hilinesid ja poodi oli vaja minna siis jõudsin koju kl 19. Ja nii iga päev. See võttis ikka väga läbi. Pluss 3-st juhendajast oli 1 tore ja normaalne. Ja patsiendid olid rasked ja teraapia keeruline, pluss seda üritada neile hollandi keeles selgeks teha (sest ma ei räägi ju veel eriti) oli eriti raske. Kui see kuu läbi sai, olin meeletult õnnelik. Ja rahul et hakkama sain. Ja ilmselt sealt sain ka kõige kõrgema hinde, loodetavasti. Nad olid rahul minuga igaljuhul.
Peale praksi lõppu oli veel Roy siin nädalavahetusel ja esmaspäeval viis mind lennukile ja ma lendasin koju. Kus oli väga külm. Aga tähtsamad sõbrad said üle vaadatud. Muidugi internet ja msn blokkisid täiega, niiet me Royga ei saanud normaalselt suhelda. Olime õnnelikud kui ma tagasi belgiasse jõudsin.
Nüüd eilsest algas meil siin teine semester ja eile oli mul esimene hollandi keele tund. Millega oli igasugust segadust kui palju ja tundub et siin on meil kõikide teiste ainetega ka. Märtsist hakkab jälle praktika, niiet asjatamist on küllaga. Aga hea et meil keeletunnid hakkasid, kuigi praegu kaks esimest tundi on mul suht igav olnud. Sest ma saan enamusest asjadest aru mida õpetaja räägib, samas kui teistel on sellega probleeme. Mina enamast tõlgin seal teistele. Loodan et neljapäeval jõuame ees ja perekonnanimest juba kaugemale.
Eelmine nädalavahetus käisime Royga Prantsusmaal ja Luksemburgis. Isabelle, üks prantsuse tüdruk kellega soomes tuttavaks saime elab Luksemburgi piiri ääres Prantsusmaal ja mõtlesime et läheme talle külla. Ja siis näeme Luxemburgi ka. Ja nii oligi, reedel sõitsime läbi Luksemburgi Thionville'i poole, kus Isa elab. Laupäeval vaatasime thionville'is natukene ringi ja siis sõitsime Metz'i. Metz on juba suurem linn, kuskil 200 000 elanikuga. Täitsa ilus linn, palju kirikuid, ainult majad olid kõik beezid. See oli naljakas. Laupäeva õhtul sõitsime Ottange'i, Isa poiss-sõber Cassiano poole. Ottange on väike külake Luxemburgi lähedal, tõeline mägiküla. Õhtul käisime kohalikus pitsabaaris ja sinna sõita oli väga vahva, mõnusad kurvilised mägiteed.
Pühapäeval sõitsime aga siis Luxemburgi, et seal natukene ringi vaadata. Seal oli vahva, suht võimas on Luxemburgi kesklinn. Mina pole küll eriti midagi sellist varem näinud. Panen varsti pildid ka üles kuskile, praegu internet juksib. Ja õhtul sõitsime siis Royga tagasi kodu poole läbi Ardennes'ide (mäestik Belgias). Seal oli veel täitsa palju lund järel. Ja palju palju udu...
Esmaspäeval hommikul tulin ma rongiga Leuvenisse tagasi.
Ja nüüd ma siin olengi, jälle koolijüts!
Üritan nüüd jälle tihemini kirjutada :)

tsaupakaa

0 comments: